سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوازمی که فراموش می کنیم تمیز کنیم

تمیز کردن - لوازمی که فراموش - لوازمی که فراموش می کنیم تمیز کنیم

لوازمی که فراموش می کنیم تمیز کنیم. همه ما می دانیم همانطور که احساس می کنیم نیازی نیست تا خانه هایمان را تمیز کنیم، اما این کار کاملا ضروری است. همگی به لیست مراجعه می کنیم: جارو، گردگیری، لباسشویی و شستشوی ظروف، اما چند مورد در خانه هست که ما آن ها را فراموش کردیم! صدها راه برای رسیدن به بعضی جاها وجود دارد که بعضی از آن ها شامل اقلامی است که ما از آن ها برای بهداشت شخصی استفاده می کنیم. در مقاله امروزنظافت کار ، به لیستی اشاره میکنیم که 10 مورد از لوازمی که فراموش می کنیم تمیز کنیم، می باشند.

 

لوازمی که فراموش می کنیم نظافت کنیم

لوفا (Loofah)

لوفا نوعی اسفنج ابری طبیعی است. بیایید جزئیات را در مورد این که چه چیزهایی می توانند درون اسفنج (Loofah) گرفتار شوند از بین ببریم و بریم سر اصل مطلب. فقط کافی است که از یک اسنفج طبیعی استفاده کنیم، هر بار پس از استفاده آن را بتکانیم و در جای خشک و خنک نگه داری کنیم (نه در حمام).

اگر نمیخواهید آن را برای جدا کردن میکروب ها در سفید کننده خیس کنید، سعی کنید آن را برای چندین ساعت در مخلوط روغن اسانس خالص قرار دهید.

 

جا مسواکی

داخل جا مسواکی خود را مشاهده کنید. احتمالا شاهد تغییر رنگ، باکتری و حتی قارچ خواهید بود. آب گرم، یک پارچه تمیز، تمیزکننده لوله و دهانشویه ضد باکتری برای مبارزه با این میکروب ها سلاح های فوری می باشند.

 

اسکاچ آشپزخانه

اسکاچ برای شستن میکروب ها و باکتری ها ساخته شده است، اما چه کسی میخواهد ظروف خود را با اسکاچی پر از باکتری بشوید؟ یک روال منظم از ضدعفونی کردن روزانه، خیس کردن آن با سفید کننده که نشان می دهد 99/9 درصد از باکتری ها را از بین می روند، می باشد.

 

تخته برش

این که آیا شما به چوب علاقه دارید و یا به طور کامل طرفدار پلاستیک هستید در هر صورت شما باید تخته های برش خود را تمیز نگه دارید. تخته های برش خورده چوبی، بر خلاف پلاستیک، نمی تواند در ماشین ظرفشویی قرار بگیرند. بلافاصله تخته های برش چوبی را بشویید و گاهی اوقات 50? / 50? نسبت آب و سفید کننده را برای پاکسازی استفاده کنید.

 

مشاهده کامل مطلب:

لوازمی که فراموش