سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمیز کردن ماشین ظرفشویی با روش مناسب

ظرف شستن - تمیز کردن ماشین ظرفشویی - تمیز کردن ماشین ظرفشویی با روش مناسب

تمیز کردن ماشین ظرفشویی با روش مناسب. در این مقاله هفت راهنمایی برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی به شما ارائه می شود که پس از آن ظرف هایی تمیزتر خواهید داشت. نگهداری و تمیز کردن ماشین ظرفشویی به طور مرتب، آن را به طور مداوم در حال کار نگه دارد و باعث می شود هر بار که ظروف با آن شستشو داده می شوند نتیجه درخشان و بی نظیر باشد.

در زیر هفت راهنمایی آسان برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی که امروز در نظافت کار برایتان آماده کرده ایم را بخوانید که عملکرد ماشین ظرفشویی را کنترل کرده و به بهترین نحو ممکن باعث تمیزی آن می شود.

 

شستشوی منظم

یکی از راه های اطمینان از اینکه ماشین ظرفشویی کثیفی نمی سازد این است که به طور منظم از آن استفاده کنید. اغلب استفاده از ماشین ظرفشویی بقایای موجود در داخل ماشین ظرفشویی را بیرون می آورد و ممکن است در کاهش تعداد دفعاتی که لازم به تمیز کردن کامل باشد کمک کند.

 

ماشین ظرفشویی را خالی کنید

برای اجرای این ترفندها ضروری است که برنامه ماشین ظرفشویی را از طریق یک چرخه کامل اجرا کنید سپس سبد ها را خارج کنید. این اجازه می دهد که به تمام قسمت های  ماشین ظرفشویی دسترسی آسان تری داشته باشید و بتوانید به طور صحیح تعمیر و نگهداری مورد نیاز را انجام دهید.

 

نظافت کار با جدیدترین و بهترین روش ها و کادری آموزش دیده، هم نظافتچی خانم و هم آقا، آماده ارائه خدمات برای نظافت منزل، ساختمان، شرکت و… می باشد.

تمیز کردن و بازرسی ریلینگ (اهرم چرخش)

این دستگاه ها با اسپری کردن آب از اهرم چرخش خود به ظروف عمل می کنند. از آنجایی که این اهرم ها به درستی نمی چرخند یا سوراخ هایشان ممکن است پر شده باشند، ظرف ها کاملا تمیز نخواهند شد. چک کنید تا اطمینان حاصل شود که اهرم به طور صحیح بچرخد و هر گونه آلودگی که در حفره ها ایجاد شده با استفاده از انبردست های کوچک، یک خلال دندان یا یک تکه کوچک از سیم، تمیز شود.

 

برای ادامه کلیک کنید:

تمیز کردن ماشین ظرفشویی